Park prirode Papuk

// O PROJEKTU

Za Park prirode Papuk izrađena su različita primarna sredstva komunikacije koja omogućuju profesionalnu i dosljednu prezentaciju parka u svim aspektima poslovanja i komunikacije s posjetiteljima i partnerima. Ova sredstva uključuju memorandum, posjetnice, kuverte, fascikle/mape, blokove, pozivnice te ulaznice (dnevne i godišnje). Ovi tiskani materijali ključni su za uspostavljanje vizualnog identiteta parka i stvaranje profesionalnog dojma u svakodnevnoj komunikaciji s posjetiteljima, medijima i poslovnim partnerima.

Sekundarna i medijska sredstva komunikacije usmjerena su na širenje prepoznatljivosti parka kroz različite kanale i formate. U njih spadaju oglasi, plakati, brošure, zastave, stolne zastavice, natpisi na vozilima, sučelje web stranice, web banneri, rokovnici, kalendari, smjerokazi, prezentacije u PowerPointu te primjena vizualnih elemenata na službenoj odjeći zaposlenika. Ova sredstva omogućuju Parku prirode Papuk da dosljedno prenosi svoju poruku i prezentira bogatu prirodnu baštinu kroz razne medije, dopirući do šire publike.

Dizajn za gotove proizvode uključuje kreativne i funkcionalne promotivne materijale koji omogućuju dodatnu vidljivost parka tijekom različitih događanja. Ovi proizvodi obuhvaćaju kupolu i košaru balona na vrući zrak, promotivni pult, roll up i pop up zidove, informativne table, kabanice, olovke, ručne svjetiljke, vrećice, kišobrane, balone, selfie štapove, boce i vezice za mobitele. Ovi elementi pomažu Parku prirode Papuk u stvaranju privlačnih i informativnih prezentacija na sajmovima, događanjima i u svakodnevnim interakcijama s posjetiteljima, čineći iskustvo boravka u parku nezaboravnim.

[ info ]

© Fil Art d.o.o. 2024.