DMC Dan očeva

// O PROJEKTU

Za nagradnu igru brenda Dove Men+Care povodom Dana očeva, izrađen je kompletan vizualni identitet i prateći promotivni materijali, uključujući poklon kutiju, stalak, wobbler, letak te 3D simulacije kutija i stalka. Cilj ove kampanje bio je stvoriti privlačne i vizualno upečatljive materijale koji će na najbolji način predstaviti brend i dodatno povezati proizvode s temom Dana očeva.

Prostor unutar poklon kutija bio je prilagođen za smještaj proizvoda iz linije Dove Men+Care, uz brendirane detalje koji su kutiji davali dodatnu vrijednost. Ove kutije su bile više od ambalaže – bile su zamišljene kao trajni suvenir.

Dizajniran je funkcionalan i estetski atraktivan stalak koji se lako mogao uklopiti u maloprodajne prostore. Stalak je isticao proizvode na strateški način, privlačeći pažnju kupaca i promovirajući nagradnu igru. Uz korištenje vizualnih elemenata povezanim s očinstvom, stalak je uspješno komunicirao poruku kampanje, pružajući maksimalnu vidljivost proizvodima.

Ova kampanja uspješno je povezana s vrijednostima Dana očeva, koristeći snažan vizualni identitet i pažljivo osmišljene promotivne materijale kako bi dodatno ojačala prepoznatljivost brenda Dove Men+Care.

[ info ]

© Fil Art d.o.o. 2024.