Unilever

// O PROJEKTU

Izrada promotivnih materijala za brendove kao što su Axe, Coccolino, Dove Men+Care, Domestos, Dove, Hellmann's, Signal, Knorr, Rexona i Simple uključuje širok raspon kreativnih rješenja i marketinških alata. Za svaki od ovih brendova pažljivo se osmišljavaju i dizajniraju promotivni materijali kako bi se ojačala prepoznatljivost brenda te potaknuli kupci na kupnju.

Promotivni materijali obuhvaćaju razne oblike fizičkih i vizualnih sredstava. Wobleri su mali reklamni dodaci postavljeni na police ili proizvode kako bi privukli pažnju potrošača. Plakati, koji služe za širenje ključnih poruka i vizuala brenda, koriste se u trgovinama, maloprodajnim prostorima, kao i na oglasnim mjestima u javnosti. Specijalizirani stalci za proizvode omogućuju bolje izlaganje u prodajnim prostorima, ističući brend i proizvode u odnosu na konkurenciju. Naljepnice se mogu koristiti direktno na proizvodima, policama ili kao dio promotivnih akcija, dok oslikavanje prostora – bilo unutarnjih ili vanjskih – stvara prepoznatljiv i jedinstven ambijent, prilagođen vizualnom identitetu svakog brenda. Oglasi, bilo za tiskane medije, digitalne platforme ili društvene mreže, čine neizostavan dio marketinških kampanja. Oni omogućuju brendovima da dopru do šire publike i prenesu ključne poruke.

Svi ovi materijali pažljivo su usklađeni s vizualnim identitetom svakog brenda kako bi se osigurala konzistentnost i prepoznatljivost. Kombinacijom tih raznolikih promotivnih alata, brendovi su uspješno se pozicioniraju na tržištu, ostvaruju snažnu povezanost s potrošačima te se ističu u konkurentnom maloprodajnom okruženju.

[ info ]

© Fil Art d.o.o. 2024.