Unilever Valentinovo NI

// O PROJEKTU

Unilever Valentinovo nagradna igra, s glavnom nagradom u obliku putovanja u London, kreirali smo kompletan set promotivnih materijala kako bismo osigurali maksimalnu vidljivost i angažman potrošača. Naša kampanja obuhvaća kreativna rješenja za stalke, letke, plakate, wobblere i shelf dividere, prilagođena za prodajna mjesta i promotivne prostore.

Stalci su dizajnirani u obliku telefonske govornice tako da privlače pažnju svojim vizualno privlačnim dizajnom i ističu nagradnu igru, pozicionirajući proizvode na lako dostupnim mjestima. Letci pružaju detaljne informacije o nagradnoj igri i jednostavan pregled uvjeta sudjelovanja, dok plakati velikih dimenzija dodatno promoviraju nagradnu igru, stvarajući vizualni impakt koji poziva potrošače na sudjelovanje.

Kako bi se dodatno naglasio proizvod i povećala interakcija s potrošačima, osmislili smo i atraktivne wobblere, koji su postavljeni na policama kako bi privukli pažnju prilikom odabira proizvoda. Shelf divideri jasno razdvajaju proizvode, naglašavajući one koji sudjeluju u nagradnoj igri, čime potičemo lakše prepoznavanje i kupnju.

Cjelokupna kampanja osmišljena je kako bi privukla potrošače da sudjeluju u ovoj atraktivnoj nagradnoj igri, s posebnim naglaskom na emocionalni element Valentinova i uzbudljivu priliku za osvajanje putovanja u London. Naši promotivni materijali kombiniraju vizualnu privlačnost i funkcionalnost, osiguravajući da kampanja bude uspješna i da privuče što veći broj sudionika.

[ info ]

© Fil Art d.o.o. 2024.